Helt ok, om inte jäkligt ok!
Bästa ölen
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Den bästa är den man har många av - blandat med doften av handbollsklister... *s*
Na, svårt att kora den bästa. Stämning, humör, väder. En jag iof alltid återvänder till är Fuller´s ESB. Jag blir alltid förvånad över hur god den är. Tuborg Classic på flaska är också en höjdare, blir alltid förvånad över hur snabbt den tar slut.
På tal om Köpenhamn så finns även Charlie´s bar, Nörrebro Bryghus, Plan B samt Apollo. Najs ställen allihop.Ingen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Ser grymt trevligt ut Ove, med de firrarna i bakgrunden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Skånsk IPA är i alla fall inte den bästa ölen, varning för denna!Kommentar
-
Öl utan skum är odrickbart!!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Idag börjar oktober, vad passar då bättre än oktoberfest/märzen?Kommentar
-
Flying Dog Dogtoberfest märzenKommentar
-
Jag tyckte bättre om samuel adams octoberfest öl än om flying dogs faktiskt. Annars är jag ett fan av flying dogKommentar
-
Thisted Bryghus Black Ale. En positiv överraskning, välhumlat och fruktigt.Kommentar
Kommentar