Bästa ölen
Kollaps
X
-
CA
Parachromis loisellei
Cryptoheros sajica
Hypsophrys nicaraguensis
SA
Pterophyllum altum
< 2124L > -
Börjar man dagen med en halvmara så får man unna sig en öl så här på söndagkvällen, det ska vara bra för återhämtningen.
Valet föll på Mikkeller Coffee IPA. Ett öl från danska Mikkeller, bryggt i Belgien med tillsats av kenyanskt kaffe som är rostat i Helsingborg.Senast redigerad av Micke; 11 September 2011, 18:41.Kommentar
-
Ser härlig ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Dom dära ölen finns väl bara i Skåne? På bolagen i Linköping finns bara en knapp handfull sorter!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Mikkeller finns i Systembolagets sortiment till och från, Cofee IPA'n fanns i det tillfälliga sortimentet i våras och är slut nu. Man kan alltid beställa om det lokala Systembolaget har dåligt sortiment.
Har ni vägarna förbi Köpenhamn får ni inte missa Mikkeller Bar, och Ølbutikken som ligger några hundra meter därifrån på Istedgade.Kommentar
-
-
-
Härligt välhumlad amerikansk IPA.Kommentar
-
Sierra Nevada extra IPA har jag haft som favorit nu ett tag, men denna ser intressant ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
En Barley Wine efter maten.Kommentar
-
Firar HIF's svit på 17 obesegrade matcher i allsvenskan med favorittrappisten.Kommentar
-
-
den bästa ölen är den man har många av så man kan njuta flera ggr, alla de där söta ölsorterna går inte hem hos mig
just nu finns 3 flak spendrups guld i mitt kylskåp många njutningar därMvh
Peter
don´t drink water-fish ..... in it!Kommentar
-
Kommentar
Kommentar