Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Drakens DIPA, bästa svenska ölet?Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kvällens öl:Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Starkölen, den ger bäst resultat om man vill bli lite yr i bollen.
Skoja bara, dricker just nu en lager från Danmark Royal classic.
Gillar annars mörka ölsorter bäst, typ Guiness.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
En riktig delikatess är Murpheys Red. Finns även i Black. Men då tar ja nog hellre Guiness. Även Spitfire och Newcastle ale. Bästa med ale är att dom gör sej riktigt bra i matlagning, hade en flaska Old speckled Hen i en älg gryta. Blev kannoners!Senast redigerad av Mörken; 10 September 2011, 16:03.Kommentar
-
Har spenderat minst en årslön på Akkurat ligger på hornsgatan , södermalm
Min favorit idag som jag tyckte va odrickbar för typ 15 år sen är spontanjästa Belgare typ: Goese, lambic o alla dess varianter med frukt i, favoriterna tillvarkas av Boon, Drie fontainen, cantillon mfl som fortfarande tillverkar tradisionellt utan att söta ölen.Kommentar
-
Har spenderat minst en årslön på Akkurat ligger på hornsgatan , södermalm
Min favorit idag som jag tyckte va odrickbar för typ 15 år sen är spontanjästa Belgare typ: Goese, lambic o alla dess varianter med frukt i, favoriterna tillvarkas av Boon, Drie fontainen, cantillon mfl som fortfarande tillverkar tradisionellt utan att söta ölen.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Coolt med egen öl!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar