Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Nu får jag förmodligen stryk för jag kommer med en smaksatt öl, men....: Young's Double Chocolate. Smaksatt med mörk choklad. Många stouts har lite chokladton, så det blir inte pucko, utan en förstärkning.Kommentar
-
Ingen fara! Jag drack en öl häromdagen och knaprade i mig en toblerone mellan klunkarna! Så den ölen blev också smaksatt!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
.......trevlig gemenskap...........glada skratt............roliga berättelser........god mat..........och mera öl!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Applehead från Shipyard Brewing, uppfriskande och svalkande. Men nja, äpple känns inte helt optimalt i öl. 19,60:- för 355ml i systembolagets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
Alesmith IPA, vilket öl! 99:- för 650ml, värt varenda krona...Kommentar
-
mvh Wilhelm
-
Slaapmutske Zomer byggt hos belgiska De Proefbrouwerij. Trevlig grundton men väl lätt, på gränsen till blaskigt. 22,90:- i systembolagets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
Denna var bättre. St. Bernardus Tripel från belgiska St. Bernard Brouwerij, en klassisk tripel. 24,90:- i systembolagets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
En Helsvensk Öl till Fotbollen smakar gott I alla fall för mig.
Kommentar
-
Kommentar
-
Precis som förra sommaren kommer BrewDog med ett fyrpack med olika singelhumlade ipor. Priset är också det samma som förra året 99,20:- för ett mixed pack med 4 flaskor á 33cl.
Dock verkar kvalitén tyvärr inte alls vara lika bra i år. Denna som är humlad med HBC var för söt och stickig för mig.Kommentar
-
Malawi öl
Malawi har ett antal inhemska öl. Alla producerade av Carlsberg Malawi. Alla ganska ordinära törstsläckare förutom Stout som är en mörk relativt söt öl.Årets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Kommentar
Kommentar