Helsingborg Lakrits, 24,50:- i Systembolagets lokala sortiment. Med tillsats av lakrits från Lakritsfabriken i Ramlösa. Rund och trevlig smak.
Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Dags att testa årets version av Systembolagets mest prisvärda öl. Det släpptes lite tidigare i år och är också lite färskare och fruktigare än tidigare. Mer åt dubbel-IPA än Barley Wine. 29,90:- för en flaska på 350ml.Senast redigerad av Micke; 07 May 2012, 20:45.Kommentar
-
Ser också väldigt spännande ut, jag måste ut och leta. Är det beställningsvara?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Den brukar sälja bra så skynda, annars är risken att du får vänta tills nästa årgång släpps.Kommentar
-
Fasen också båda (Sierra nevada) fanns i Mörby centrum och jag gick ju förbi där idag!!
Råg IPAn låter mest spännande i mina ögon...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Köpte 4 rye IPA idag Bigfoot var sluit men de får fler i morgon. Ska bli kul att smaka till helgen.
Och ja, Christer, det blir en öl denna helg också. Hehe...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Dragets Kanal Dubbel IPA från Nynäshamns Ångbryggeri, en helt okej DIPA. 26,80:- för 250 ml Systembolagets tillfälliga sortiment.Kommentar
-
Bigfoot testat nu på kvällen efter en lång dag i trädgården med en massa planterande ute i regnet. Härligt, ... ja jag menar det, jag gillar naturen i alla former.
Nåja, denna påminner mig något om gamla minnen från Speckled hen eller bishops finger fast utan vassheten. Perfekt och härlig en kväll som denna.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Låter bra, med trädgårdarbete och Bigfoot.Kommentar
-
Japp trädgårdarbete är härligt, idag blir det detsamma ända tills jag ska på seriesimtävling med grabben det ska bli spännande, han börjar bli duktig...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Russian Imperial Stout från danska Hornbeer, en välbalanserad och fyllig imperial stout. 55 DK i Danmark för en 1/2-liters flaska.Kommentar
-
Frugan hade köpt hem denna. Den ska bli kul att testa till helgenSenast redigerad av DaRe; 23 May 2012, 19:59.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Ja bigfoot köpte jag ett gäng av och den var verkligen grymt bra!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar