If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag ska ta mig en sån här ikväll, fixck visst inget vidare betyg heller, den ser inte riktigt ut så i Sverige, men jag tror det är samma. Nyhet enligt info på bolaget:
Missade denna. Vad är det för trams "export strength". Greene King har 3,4% om jag inte minns fel och allt är balanserat mot detta och så kör de i en massa alkohol för att vi ska kunna dricka den. Klart det inte blir gott.
X Porter en välhumlad Imperial Porter men en beska på 106 IBU. Ett smarbete mellan danska Midtfyns Bryghus och holländska Brouwerij De Molen. Mycket bra! 49,90:- i Systembolagets tillfälliga sortiment i höstas.
Valborgsöl, det här var inte att leka med. Väldigt speciellt med vinösa toner och övermogna plommon i smaken. Bröderna Andersson's Brutala Super Saison från Monk's Porter House. 79,90:- för en flaska på 25cl, Systembolagets tillfälliga sortiment i höstas.
Valborgsöl, det här var inte att leka med. Väldigt speciellt med vinösa toner och övermogna plommon i smaken. Bröderna Andersson's Brutala Super Saison från Monk's Porter House. 79,90:- för en flaska på 25cl, Systembolagets tillfälliga sortiment i höstas.
Kommentar