Helt ok ale, dock inget "riktigt" julöl tycker jag.
Bästa ölen
Kollaps
X
-
-
Jag är grymt tokig i IPA ALE såsom Sierra Nevada Torpedo men har svårt med alltför mörka öl med hög alkoholhalt.
Denna ser lite mellanmörk ut?!
Ikväll blir det en Chimey för mig på 9% och det var inte min favorit känner jag...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Om vi skulle följa trådrubriken strikt så skulle Chimey ( blå) ligga mycket bra tillKommentar
-
Hmm, jag kan inte fastna för den riktigt... Vilka smaker ska jag leta efter?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Stone 15th Anniversery Escondidian Imperial Black IPA i bästa amerikanska stilKommentar
-
K-9 Cruiser Winter Ale från Flying Dog fungerade finfint till nybakta lussekatter.Kommentar
-
Inte ett julöl, men en brown ale från Sierra Nevada som skulle passa perfekt till julmaten.Kommentar
-
Den ser riktigt spännande ut. Tillgänglighet?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Den kom i Novembersläppet. Idag finns 243 flaskor kvar: http://agent.nocrew.org/index.html?id=754Kommentar
-
Anchor Christmas Ale, mycket speciellt.Kommentar
-
Kommentar
-
-
Jag gillar ditt ölglas Ove-
Ikväll blir det denna för egen del:
Rejält sök och med brända sockertoner. Riktigt god trots sina 10,5 %Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Låter bra Ove, jag har en sån i ölkällaren. Här blev det en Great Divide Grand Cru till matlagningen idag.Kommentar
Kommentar