If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mitt SA-kar där i alla fall invånarna är/ska bli SA. Köpte ett helglas oceanbasic för ett tag sedan på 720 liter. Smyger igång det väldigt sakta för att inte få alger. Än så länge har det gått väldigt bra, men det är inte klart än. Det ska i lite mer växter samt 4 stora fina scalarer. Just nu går där:
8 boliviansk fjäril
ett stim kardinaler som ska bli större stim efter hand (letar bara stora kardinaler för att testa dessa tillsammans med mina kommande scalarer)
2 L201
1 L128
1 L200
2 L411
1 L177
1 L134
Mitt SA-kar där i alla fall invånarna är/ska bli SA. Köpte ett helglas oceanbasic för ett tag sedan på 720 liter. Smyger igång det väldigt sakta för att inte få alger. Än så länge har det gått väldigt bra, men det är inte klart än. Det ska i lite mer växter samt 4 stora fina scalarer. Just nu går där:
8 boliviansk fjäril
ett stim kardinaler som ska bli större stim efter hand (letar bara stora kardinaler för att testa dessa tillsammans med mina kommande scalarer)
2 L201
1 L128
1 L200
2 L411
1 L177
1 L134
Helt plötsligt så blev mitt kar fult.. Fruktansvärt snyggt kar! Ska du ha altumskalar?
Helt klart ett kar i min smak!! Hade de vart jag som skulle köpa Scalarerna så hade de blivit Redback... helt klart den snyggast skalaren enligt mitt tycke =)
Ursprungligen postat av irwin_fletch
8 boliviansk fjäril
2 L201
1 L128
1 L200
2 L411
1 L177
1 L134
8 boliviansk fjäril
2 L201
1 L128
1 L200
2 L411
1 L177
1 L134
Många fina akvarium i tråden. Här är blocket bilden på mitt nyligen avvecklade 600 liters akvarium. Rätt taskiga växter tyvärr och dessutom mycket trasiga växtbitar i vattnet:
Jag får återkomma med bilder på mitt nystartade 540 liters. Någon som har bra tips på hur man får riktigt fina Amazonplantor?
Kommentar