Denna info kan vara riktigt bra att ha om vi ska se över vad som går attgöra med vår hemsida. svara gärna så många som möjligt!!!
Vilken skärmupplösning har du?
Kollaps
X
-
Vilken skärmupplösning har du?
431024x6,98%31280x13,95%61360x18,60%81600x11,63%51920x46,51%20Högre2,33%1Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/Stockholm -
Prylgalen eller vaddå!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Hur bred skärm har du?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
För få röster för att kunna dra några slutsatser...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Däremot tror jag vi kan dra slutsatsen att hemsidor idag har samma bredd som för 10 år sedan trots att storleken på våra skärmar har ökat samt upplösningen. Däremot har jag inget behov av större sida. Föredrar att ha många fönster uppe samtidigt på min stora skärm. Större sida hade bara orsakat att man var tvungen att scrolla i sidled.Kommentar
-
Det har du rätt i. Vilken bredd i pixlar är "standard" för websidor nu för tiden.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
1920 x 1200
Jag antar att det är värdet man få om man högerklickar och sedan klickar på "screen resolution"?Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
-
YepKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Förvånadsvärt hög medelupplösning, så här långt i alla fall. Många datorintresserade? Eller har tiden bara sprungit ifatt en kanske Jag sitter med 1280x800 här.Fredrik Isaksson
BildarkivetKommentar
-
1680x1050mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Intressanta resultat.
Vad tycker folk om scrollning på framsidan?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar