If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Är du registrerad (betalande medlem) på www.cichlidae.com kostar dessa titlar endast 15 dollar plus frakt:
Enjoying cichlids, second edition
Back to Nature Guide to Malawi Cichlids
Malawi cichlids in their natural habitat (3th edition)
The cichlid diversity of Lake Malawi/Nyasa/Niassa: identification, distribution and taxonomy
Jag rekommenderar de tre första. Malawi cichlids in their natural habitat finns i en fjärde upplaga. De fjärde är en vetenskaplig bok. Jag har recenserat den i Ciklidbladet http://www.ciklid.org/artikelarkiv/c...00503&lopnr=20
Jag har tredje utgåvan av "Malawi cichlids in their natural habitat"och den är ruggigt bra enligt mig, och i jämförelse med andra malawiböcker, så fjärde utgåvan torde vara än bättre.
Så jag håller med Jarnis i hans bedömning om denna bokserie...
Ola..du som nästan är engelsman...vad tusan är 3th?? ;-)
I Malawisjön finns ett av jordens färgrikaste och intressantaste fisksamhällen. fFram till idag har mer än 850 arter upptäckts och samtliga finns bara i denna sjö och ingen annanstans. Malawiciklid...
Hittade inte fjärde utgåvan på Malawiciklider i sin naturliga miljö.
I Malawisjön finns ett av jordens färgrikaste och intressantaste fisksamhällen. fFram till idag har mer än 850 arter upptäckts och samtliga finns bara i denna sjö och ingen annanstans. Malawiciklid...
Hittade inte fjärde utgåvan på Malawiciklider i sin naturliga miljö.
Den saknar svensk distributör, men kolla med Lars Andersson om var den kan finnas.
Sådärja! Nu har jag "Malawi cichlids in their natural habitat", tredje utgåvan, i min hand!
Har bara hunnit bläddra lite i den och läst första sidorna - precis vad jag sökte! Tack för tipset!
//Kaj
Sådärja! Nu har jag "Malawi cichlids in their natural habitat", tredje utgåvan, i min hand!
Har bara hunnit bläddra lite i den och läst första sidorna - precis vad jag sökte! Tack för tipset!
//Kaj
Kommentar