Latmaskens val
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Alltså,här händer det inte mycket.Pga liggsår var jag tyvärr tvungen att resa mig från soffan..Fatta, hur kan man tro på den gode Gudens närvaro, efter skapelsen, när det finns såna farsoter som liggsår...Moduler då-ja. Tillverka egna, har inte ens snuddat vid tanken, finns ju färdiga att köpa.Blev 2 stycken..valde B&H utan en tanke på att det skulle lägga mer bränsle på min fejd med FI.De tycker ju tydligen att B&H ska brännas. Efter mycket slit och släpp äntligen hemma.Å då, otroligt, akvariet har krympt, modulerna får inte plats. Visste inte att glas kan krympa ens. Nu blir det att såga då, men såklart inte själv.
Jag gör så här: Bjuder på maskerad-fest med med hantverkartema. Jag vet att min kusin Greger Sclagerkungen kommer att komma klädd till skogshuggare med motorsåg som attribut.Innan han blir dyngrak får han då såga mina moduler.Fix.-------------------
MatsKommentar
-
Hahaha!! Gillas.
Det kommer med säker het bli toppen om han nu inte hinner bli på örat innan sågningen påbörjas.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Ja det ska bli spännande och se vad som hänt när man vaknar upp ur koman imorgon lunch.Hoppas det inte kommer så många stökiga.Städfirman tar numera betalt per timme....-------------------
MatsKommentar
-
I filtermodulen Oceanrunner 2500l/h...
Cirkulation en wavmaker 2000/8000/15000l/h
UVC matar jag separat med en liten pump...-------------------
MatsKommentar
-
Frän placering av modulerna det blir med säkerhet super, vad skulle du ha i burken nu igen?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-------------------
MatsKommentar
-
Biotopriktigt får ju en friare tolkning i Latmaskens ögon.
Elektriska anordningar bör ju inte dras efter någar som helst riktlinjer.Klammer , kanaler och dyligt jobbiga saker är bannlysta.Lyckan är att uppnå ett intryck av jobb avbrutet för lunch.Jag tycker själv, utan en tanke på självkritik, att jag är på rätt väg. Inspiration har jag hämtat från mitt sovrum.
Det är troligen bara en oväntad tillfällighet att när man inte orkar dölja utblås från pumpar, ändock får en känsla av biotopriktighet, då det sticker ut avloppsrörsgrå rörstumpar här och där....Inspiration har jag hämtat från ett garveri i Guangzhou.
Kassa foton men man vågar ju inte photshoppa längre.-------------------
MatsKommentar
-
Kommentar
-
Det blev ju skitsnyggt det där Suma! Fortsätt att photoshopa du för det tänker iaf jag göra. Att köra en modul som hylla blev ju snyggt och lite annorlunda. Kul att någon försöker sig på lite nya grepp i sina projekt. Karet kommer bli en höjdare med lite invånare.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tänkte döpa hyllan till Billy men det blev Dolly istället.Tanken bakom placeringen var att inte sno volym och maximera bottenyta...Skulle ha karvat lite mer ojämnheter i underkanten, men allt är ju inte klart änn.-------------------
MatsKommentar
-
Du är för grym suma, snyggt jobbatKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
:dKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar