E-post till alla medlemmar

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

E-post till alla medlemmar

Jag håller på att samla in e-post adresser till alla medlemmar för att underlätta informationsutskick och annat. Det kommer dock att bli minimalt med mail skickat så ni bör inte vara oroliga för NCS spam. Alla som har angett sin mail i sin forumprofil har jag tillgång till, men för övriga saknar jag detta.

Jag uppskattar ett tomt mail eller vad som helst till medlem [at] ciklid.org så kan jag uppdatera medlemsregistret med er e-post adress.

Om ni undra vad som finns lagrat om just er så är ni välkomna att maila mig på adressen ovan. Inga unik info finns per person utan alla har samma och det är dessa fält som finns i databasen:
    Förnamn
    Efternamn
    C/o
    Adress
    Postnr
    "Medlems Kategori"
    "Medlems Nr"
    Betalnings-datum
    Från nummer
    Till nummer
    E-post - nytt
    Forum Nick - nytt
    Forum ID - nytt
    Telefon - nytt
    Land
    Postzon
    Anteckning
    2004 - historiska data vilka år ni/du varit medlem
    2005
    2006
    2007
    2008
    2009
    2010
    2011
    Inträde år
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet
  • DaRe
    NCS Medlem
    • September 2009
    • 22830

Jag saknar massor av majiladresser, om ni känner medlemmar som inte har ett forumid eller som inte har medlemstatus i forumet fast de borde ha det säg till så jag kan få deras mailadresser.

Jag behöver detta för att föra en dialog om tidningsutskick och en del annat. Dock ska det inte finnas risk att ni blir spammade med grymt mycket info
    Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
    Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

Arbetssätt...