840 liter Malawi i Malmö
Kollaps
X
-
-
Tack Micke!
//KajKommentar
-
Såg att du har lagt ut annons på malawicikliderna, vad ska du ha för något i karet i fortsättningen??? (man blir ju lite nyfiken)CAKommentar
-
//KajKommentar
-
Kan hålla med dig att man tröttnar ganska fort på malawi,
Troffar har jag aldrig haft(ingen fisk jag har fastnat för direkt) men jag tycker du ska köra fullt ut o göra ett försök med troffar om du har fastnat för dom!
Hoppas du kör en liknande tråd om dom oxå och lycka tillCAKommentar
-
Ja jag har kört både malawi, SA och några tanganyika innan men jag har helt fastnat på CA!
Kan hålla med dig att man tröttnar ganska fort på malawi,
Troffar har jag aldrig haft(ingen fisk jag har fastnat för direkt) men jag tycker du ska köra fullt ut o göra ett försök med troffar om du har fastnat för dom!
Hoppas du kör en liknande tråd om dom oxå och lycka till
Ja det får naturligtvis bli en tråd så småningom. Tror inte något händer förrän i augusti dock,men absolut senast då blir det skifte.
//KajKommentar
-
Kommentar
-
För att tala fotbollsspråk så är transferfönstret öppet och Silly Season pågår. För er som eventuellt inte är fotbollsintresserade betyder det att hela laget är sålt och spekulationerna om vilka nya spelare som kommer är i full gång.
Jag har ju sedan tidigare fått en massa intressanta tips på vad jag kunde göra med mitt 900-liters så nu tänkte jag kanske omsätta något av dessa i det här karet. Så här går tankarna:
CA - ligger bra till. En Nicaragua-biotop med Jaggor och entourage.
Västafrika - gillar tanken på några västafrikaner tillsammans med en svärm Kongotetror.
SA - ett till alltså, men det skulle ske enbart om jag fick tag på ett gäng fina Festae.
Asien - ja, det låter spännande i alla fall. Men kanske inte troligt i slutändan.
Återkommer med en ny tråd när det händer något.
//KajKommentar
-
Ska du köra Asien så måste du ha en arowana, men karet kanske är lite kort
Annars röstar jag faktiskt på CA i detta kar för det finns så många underbara fiskar där och den steniga looken passar ganska bra för det tycker jag.Mvh
//AlfKommentar
-
Har säkert frågat detta tidigare, men jag ser att du har moduler på sidorna. Hur är det med de lösa stenarna? Är det moduler eller riktiga stenar? Du har ju en som ser rätt stor ut till höger.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
Kommentar