Wow har det blivit så mycket. Då är du ett lost case mao
Malawikar i Genarp
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Kommentar
-
Kommentar
-
Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
Härliga firrar och bilder jinnarparen! Din Copadichromis trewavasae är ursnygg!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
Copadichromis Parvus
De har tagit god tid på sig, men nu kan jag visa upp en av ädelstenarna.Åter till CA
-
1 m Nimbochromis fuscotaeniatus kan ju aldrig vara fel, därför har jag 2+3 i samma kar på ca 2 dm st.Åter till CA
-
King of terror
Den hotade kungen, men än så länge regerar han.
Placidochromis electra , han är bland de minsta hanarna i 3 m karet, men håller de andra större fiskarna i schack.Åter till CA
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Måste ju faktiskt tillägga att fotona är super bra/snygga(synd bara att det är fisk från fel kontinent)CAKommentar
-
Fantastiska bilder!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Tackar
Just Parvusen tycker jag är extra fina på grund av deras mönster i svart och grått (som sen går över i blåmetallic).
Jag har ju Trewavasaen också som är rätt så lika (så pass så att jag har de i skilda kar).
Men deras färgtecknng är mer rakt på, svart och vitt, men enormt effektfull ändå.Åter till CA
Kommentar