Slavblixt

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Wilhelm
    Användare
    • April 2002
    • 9122

Slavblixt

Tack On Off för att ni gick i konkurs! Tack vare er så kunde jag av en ren tillfällighet köpa en slavblixt till halva priset!

Jag skulle egentligen inte in i butiken, men av ren nyfikenhet så gick jag in för att upptäcka att det nästan var tomt därinne. Ett fåtal saker fanns kvar.
    I en låda med bråte så såg jag en liten låda med en slavblixt Nissin Di466 för Nikon. 550 spänn skulle den kosta, så jag köpte den. Fanns ju inget läge att vela fram o tillbaka utan det var bara att slå till. Köpte även ett ministativ och det visade sig att det var ju bra att sätta blixten på!
    Efter lite laddningstid av batterierna så kunde testen sätta igång.
    Efter några knapptryckningar på slavblixten, så var den igång och fungerade perfekt.
    Nu är det bara att putsa täckglasen och fota fiskarna med blixt från ovan!
    mvh Wilhelm

"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"

www.linkopings-akvarieforening.net/
    Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
    www.aquafish.info www.crossbow-crest.se
  • Bjornsson
    Användare
    • January 2011
    • 89

Härligt med fynd

Nu vill vi se massa snygga fiskbilder också
    Bjornsson's Malawikar
    Bjornsson's Diskuskar

Kommentar

• DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

Avis. Jag skulle behöva detsamma, har de redan börjat sälja ut OnOff butikernas innehåll?
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

Kommentar

• Tulle89
        Användare
        • August 2006
        • 239

Ursprungligen postat av DaRe
        Avis. Jag skulle behöva detsamma, har de redan börjat sälja ut OnOff butikernas innehåll?
        Jo, och det mesta är väl slut nu

Vart inne när de startade sin utförsäljning (ett av onoff:en här i malmö) när de var 30% på allt, och tusan vilket spring där var inne. Av ren tillfällighet såg jag att de hade en canon eos 600d till salu där, men tyvärr bara visningsexet kvar så det fick bli så. Ungefär en vecka senare var jag inne och kolla igen då de börjat sälja ut för 50% men då var där absolut ingenting kvar. Lite oanvändbara sladdar och dammsugarpåsar, samt lite gamla konsolspel var vad som fanns kvar.
        Med Vänliga Hälsningar Tulle

http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=813915

Kommentar

Arbetssätt...