3000 liter med Cyphotilapia G. Kitumba
Kollaps
X
-
-
Välkommen hit och grymma bilder/fiskar! Läckert med den storleken på akvariet, jag var tvungen att kolla en gång på rubriken till när jag såg grabben som tittade in i havet, hehe.
Går ynglen i samma akvarium?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
På bild 1 till vänster om mitten längst ner, och bild 12 längst ner till höger ser ut som en mpimbwe? Lite mer ljusmetallicblå.
Kanske bara ser ut så på bilderna? Eller har du köpt den för sig?FrontosamarkusKommentar
-
Kommentar
-
Såg att det fins en längre tråd med info om akvarium, filter och rummet på nettakvaariet.noKommentar
-
Kommentar
-
Riktig. Dette er dekksplank av teak fra Schlachtschiff Tirpitz, senket utenfor Tromsø 12. november 1944. Jeg har jobbet en del år som dykker, og hevet disse med full tillatelse og i samarbeid med Høvding Skipsopphugging, vrakets eier.Kommentar
-
Kommentar
-
Takk skal du ha!! Neida - yngelen går i separate yngelkar i akvarierommet på baksiden. Her står også filtersystemer og sump.Kommentar
-
Den har alltid vært litt blekere, men er en hunne som ble kjøpt i samme gruppe, VF. Hva sier ekspertene?Kommentar
-
-
-
Tenker du på den som er litt blekere eller de største? Jeg kan ta bilde av den største neste gang jeg mater dem. Er helt tamme så jeg kan løfte de opp med hendeneKommentar
-
Skickligt kult med det som akvarie matrial. Tackar for att du delade med dig av den info.Columbus did not seek a new route to the Indies in response to a majority directive.Kommentar
-
FrontosamarkusKommentar
Kommentar