ser snyggt firre.. är den blanda frontnos där??
3000 liter med Cyphotilapia G. Kitumba
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Dette er den som er litt blekere - men ikke alltid.... Er det en Kitumba som de andre, eller har det sneket seg inn en fisk fra en annen lokasjon???
Kommentar
-
-
Det är nog en Kitumba, det är en bit att simma från mpimbwe till Zaire
Mycket bra film, och grymma fiskar!!!FrontosamarkusKommentar
-
Karet ser ännu större ut på video. Riktigt häftigt akvarium med dessa gentle giants. Man kan bara gratulera .När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Men dra mig baklänges!
Här sitter man och plannerar 1200 liter frontosa, men fy fasen, kanske ska vräka på större, men priset rusar ju rätt snabbtKommentar
-
-
Kommentar
-
Men nå er det som sagt Gibberosa i dette akvariet, hvilket jeg koser meg mer med enn noen sinne!!Kommentar
-
Det er helt riktig. Men siden jeg måtte og må endel til utlandet for lengre perioder med min jobb gikk jeg tilbake til det jeg elsker mest; Tanganyika. Du kan lese om byggingen av akvariet her - http://www.saltvannsforum.no/forum/s...ead.php?t=7054
Men nå er det som sagt Gibberosa i dette akvariet, hvilket jeg koser meg mer med enn noen sinne!!
//KajKommentar
-
Kommentar
-
Jeg har litt annen fisk i 3000-literen uten mine Gibber også. En av mine desiderte favoritter er mine Limnochromis staneri :
I tillegg til å ha tre stk i dette akvariet har jeg ett par svømmende i et eget 530 - liter (som jeg kan legge ut bilder av senere). I dette håper jeg å få frem et kull med yngel. Ser bra ut så langt.Kommentar
Kommentar