Skalarbilder
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
///David
-
Kommentar
-
///David
-
Kollar på det när jag är frisk nog. Nu har jag knappt ork att sköta om fiskarna ordentligt!
Så ett par veckor ska jag kika på det.
Men Isabellskalaren är snygg och står på min önskelista! Men den är dyr!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Stackars dig som varit sänkt så länge!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bumpar fram alla mina frågor
hur går det med dessa?
vildfångade? fångstplats?
Rio Manacapuru "redback"?
Leticia är ett område ej flod eller hur, i Colombia?
Tänkte fixa lite med odlingsformer och vildformer i artregistret.
vad vet du om dessa? vildfångade? fångstplats?
tycker de liknar lite de man kan hitta som vildfångade och kallas:
Pterophyllum scalare , "spotted". från rio Nanay. Kan det stämma? Möjligen är de ännu prickigare på flanken.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar