If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mina Scalare yngel av typen Red back/Peru (stod Dantum i affärn) Är otroligt söta men det är svårt att ge dom rättvisa med mobilkamera Dom är 4cm på höjden och typ 2.2cm på längden <3
Här är några bilder på olika scalarer jag har haft. Ungdjuren på första bilden var från en kull jag fick för några år se'n. Den fjärde bilden visar en blå amazonhane som jag har nu.
Bifogade filer
MVH Micke
"Varför har ni Carl-Uno Sjöblom i ert akvarium?" "Det är inte Carl-Uno Sjöblom, det är en brax!"
Väldigt snygga de där blue honey. Inte så blå kanske? I vart fall inte på bilden.
Har VF Scalarer som leker hemma och de var sjukt snygga i morse. Jag vågade dock inte ta bilder eftersom jag var rädd att de skulle panika. De har just flyttat på larverna och det verkade vara ganska få kvar.
Väldigt snygga de där blue honey. Inte så blå kanske? I vart fall inte på bilden.
Har VF Scalarer som leker hemma och de var sjukt snygga i morse. Jag vågade dock inte ta bilder eftersom jag var rädd att de skulle panika. De har just flyttat på larverna och det verkade vara ganska få kvar.
mvh
Olof
de ska inte vara mer blå. detta är tex inte en honey blue utan bara en blåscalare.
Kommentar