Skitfint kar LN!!
En liten film på mitt salt 500 liter
Kollaps
X
-
-
Newbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Tack Micke.
Ja jo nä färdig blir man aldrigDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
Problem är till för att skjutas upp, för att sedan glömmas bort.Kommentar
-
Lite nya fiskbilderDen som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
-
Grymt snyggt akvarie LN
Hade man haft PTP(plats,tid & Pengar) hade man definitivt skaffat sig ett saltvattenFrågar man inget får man inget veta!
120L Malawi
54L Kulfisk
MMA nörd av allra högsta grad!Kommentar
-
Kommentar
-
Tack Pabbe och Starfighter
Dyrt ja men är det värt det ,,,megaja
Men karet o sumpen hade jag, skummaren köpte ja billigt likaså levandestenen. Så att komma igång var ca.3000 och hade jag satsat på "rätt" belysning från början hade jag suttit med ett betydlit snyggare kar idag. Men det kommer det kommer.
Här är en tillväxtbild. 5 veckor mellan bilderna. Acropran "Enzmann" har växt ca 2cm i topparna på den tiden.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Hur många misslyckanden ligger bakom denna succé?
Går det att skriva en artikel eller nåt för den dom vill få till det så bra från dag 1Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hmmm ja har säkert material till både en o två artiklar,,,,,,,men vill Ni ha saltartiklar i CB???Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Alla vill väl inte det, men personligen tycker jag att enstaka artiklar om annat passar perfekt. Hobbyn och intresset hos de flesta av oss stannar ju inte vid ciklider. Finns någon blaska för saltvattenfrälsta annars?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kanske kan man dra paralleller och läggaupp det som: "Handbok för ciklidisten som blir salt"?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Två månader mellan bilderna, nu har det verkligen tagit fart, KH har börjat förbrukas allt mer
Biomassan har nästen fördubblats på denna korallenSenast redigerad av LN; 31 October 2011, 23:18.Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
En ny liten kortfilm
Den som bara tittar i backspegeln kör ofta i diket.
-
Kul att det växer Det har ju börjat växa ordentligt i mitt kar också, fick nästan en chock då jag mätte dkH förra veckan 5,5. Men jag har nu långsamt höjt till i alla fall 8, så nu får det växa än mer.Kommentar
Kommentar