Kommer skaffa mer rötter å mer växter framöver, men han hade inte så mycket inne just nu, inga malar alls heller för den delen, skulle ha kommit nu i veckan men de vart inte så av nån anledning, Så mer blir de
Nordins Diskus
Kollaps
X
-
-
-
Kommer en liten film på mina diskusar, endast filmad med min Iphone, så det är handhållet och skakigt och massa ljud som ni får med på köpet. Enojoy!
Kommentar
-
Jag gillar filmer. Trevligt värre!!
Ser riktigt fint ut.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Igårkväll en stund innan lyset slocknade så lades det rom på en rot i karet, tyvärr så var den borta imorse när jag vaknade å kika in i karet;/Kommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
375 LITER Malawi arter..
74 Liter Malawi yngel...Kommentar
-
Ja man får ge dom ett par försök helt klart, tror dessa är helt nya på själva lekningen oxå. Sen så är där 5 andra diskusar som säkert tycker att deras rom smakar jättegott och smaskar i sig den, i värsta fall får man flytta över dom till ett eget akvarium så länge .Kommentar
-
Idag var det dags igen, nu så hann jag ta bild på det hela!.
Den ljusa är honan, å den mörka är hanenKommentar
-
-
Värst vad populär rommen var hos den andre fulingen (eller snygging om jag ska vara ärlig)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Å nu läggs det rom igen, men det äts upp lika fort, hanen hinner inte ens befrukta rommen den här gångenKommentar
Kommentar