Nordins Diskus
Kollaps
X
-
-
Älskar mina L66or som är väldig lik hypancinstrus zebra och håller sig framme hela tiden. Kostade mig 100st. jag har 9st.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Varit och skaffat mig växter idag och en till rot, kommer inte ihåg namnet han sa dock flera gånger vad dom hette.
Jäklar så nyfikna diskusarna blev, och dom blev som mycket piggare på att simma omkring å tittaKommentar
-
Hur kommer det sig att du börjar med fiskar och sen inredning? Personligen tycker jag det är mycket lättare att göra tvärtom, enklare att inreda ett tomt kar än ett med fisk och vatten i. Sen fyller växterna en hel del nytta funktioner också vilket kan vara bra när man planterar in ny fisk. Jag säger inte att du gör fel, men jag blev lite förvånad och undrar om det finns nån speciell anledning till dit val?Kommentar
-
Hur kommer det sig att du börjar med fiskar och sen inredning? Personligen tycker jag det är mycket lättare att göra tvärtom, enklare att inreda ett tomt kar än ett med fisk och vatten i. Sen fyller växterna en hel del nytta funktioner också vilket kan vara bra när man planterar in ny fisk. Jag säger inte att du gör fel, men jag blev lite förvånad och undrar om det finns nån speciell anledning till dit val?
Växter utgör en nyttig roll i inkörningen som du antyder på, jag tog filtret från akvariet fiskarna gått i, lät det gå i mitt kar över natten, samt att jag klämde ur det framför insuget på mitt ytterfilter för att påskynda processen liteKommentar
-
-
Lite nya bilder, älskar mönstret och färgerna På fisken på sista bilden!. Ännu vackrare i verkligheten !Kommentar
-
Vilken taskig kvalité det blir när man måste ställa ner storleken för att ladda upp bilderna via Iphonen, men ni ser nog vad det förestället endåKommentar
-
Det ser ut som vanlig Echinodorus Bleheri - Svärdplanta. Kräver en del näring och ljus för att överleva.Kommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Har för mig att det finns en växt som liknar den men har lite styvare blad och säkert inte egentligen är en vattenväxt utan sumpväxt.
Det kan också mycket väl vara svärdsplanta.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar