Akvariehelg med Ciklidstämma i Göteborg den 30/3-1/4
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Nu har det gått ut ett mail med en länk med nedladdningsinstruktioner för de som var på stämman.Kommentar
-
Och igår hade vi som jobbade med Akvariehelgen ytterligare ett arbetsmöte.
Nämligen att såga, klyva och sortera ved hemma hos mig. Ett stort tack till alla som ställde upp - nu har vi värme i huset flera år framöver
Tänk vad mycket positivt en Akvariehelg för med sig
Kommentar
-
- nu har vi värme i huset flera år framöver
Ta fram kameran och visa högen!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Nej men det var ju ingen auktion och de enda fiskar som fanns bland lotterivinsterna var de som gick i småakvarierna som var vinster i söndagens lotteri.
Sen så handlades det säkert en hel del i affärerna under helgen - men det har ju inte direkt med Akvariehelgen att göraKommentar
-
Kommentar
-
Hehe, jo vi hörde att så skulle ske och nu tror vi ocksåKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Eller att de som fick det inte är aktiva på ciklid.org
Nej men det var ju ingen auktion och de enda fiskar som fanns bland lotterivinsterna var de som gick i småakvarierna som var vinster i söndagens lotteri.
Sen så handlades det säkert en hel del i affärerna under helgen - men det har ju inte direkt med Akvariehelgen att göraKommentar
-
Kommentar
-
Idag ramlade det senaste numret (juni 2012) av den tyska akvarietidningen DATZ ner i min brevlåda. I den fanns en mycket positiv 2-sidors artikel om Akvariehelgen - väldigt kul att vårt möte även uppmärksammas internationelltKommentar
-
Kul!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar