Komentarer överflödiga ..... jag kommer
Akvariehelg med Ciklidstämma i Göteborg den 30/3-1/4
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Måste hämta förstoringsglaset!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
Helt plötsligt gick det upp för mig var vi skall vara. Undrar var jag o min hyresgäst skall parkera ?????Kommentar
-
-
Kommentar
-
Fram t.o.m. idag så har totalt 106 personer anmält sig (och betalt) till akvariehelgen.
Ni hittar listan över vilka som anmält sig om ni går in på hemsidan http://www.akvariehelg.se/ och där går in på > anmälan/priser i menyn och sedan där klickar på > anmälda
Viktig info:
Några av rumsalternativen för akvariehelgen är snart fullbokade, dubbelrum på vandrarhem är redan fullbokat.
Några av miniföredragen är snart fullbokade och ett av föredragen (Lasse Forsbergs Nanoföredrag) är redan fullbokat.
Självklart kommer det att finnas andra rumsalternativ kvar och även andra miniföredrag, men om du inte vill riskera att just det miniföredrag du vill lyssna på försvinner som alternativ, eller om det boendealternativ du var intresserad av blir fullbokat så anmäl dig och betala mycket snart.
Så snart vissa alternativ är fullbokade så stryker vi dem på hemsidan - www.akvariehelg.se
Kommentar
-
Nu fler än 110 anmälda
Fram t.o.m. idag så har totalt 111 personer anmält sig (och betalt) till akvariehelgen. Det innebär också att ytterligare bara 19 ytterligare kan anmäla sig.Ni hittar listan över vilka som anmält sig om ni går in på hemsidan http://www.akvariehelg.se/ och där går in på > anmälan/priser i menyn och sedan där klickar på > anmälda
Viktig info:
Några av rumsalternativen för akvariehelgen är snart fullbokade, dubbelrum på vandrarhem är redan fullbokat.
Några av miniföredragen är snart fullbokade och ett av föredragen (Lasse Forsbergs Nanoföredrag) är redan fullbokat.
Självklart kommer det att finnas andra rumsalternativ kvar och även andra miniföredrag, men om du inte vill riskera att just det miniföredrag du vill lyssna på försvinner som alternativ, eller om det boendealternativ du var intresserad av blir fullbokat så anmäl dig och betala mycket snart.
Så snart vissa alternativ är fullbokade så stryker vi dem på hemsidan - www.akvariehelg.se
Kommentar
-
En bugg på anmälningssidan, har man redan skrivit in ett värde i en box försvinner det när man klickar vidare i flera av boxarna. Därför har ni fått lite märkliga anmälningar av mig.Kommentar
-
Ber Christian att kolla det hela - tack för påpekandetKommentar
-
OBS FULLBOKAT; OBS FULLBOKAT; OBS FULLBOKAT; OBS FULLBOKAT
Intresset för Akvariehelgen har överträffat alla förväntningar och det är nu redan fullbokat.
Dock så finns det 2 möjligheter
1/ Vi har vi några enstaka platser(3 st) kvar till söndagen. Om du är intresserad av att enbart komma på söndagen så maila till kjell@fohrman.se och anmäl ditt intresse.
2/ Det kan mycket väl komma in några avbokningar från någon som redan anmält sig (t.ex. pga sjukdom) och vi sätter därför upp en kölista som vi sedan tar i turordning om det skulle komma in några avbokningar. Om du vill sättas upp på en sådan kölista så maila kjell@fohrman.se
OBS att Kjell Fohrman kommer att vara bortrest fr.o.m. den 6-11/2 och därför då inte kan svara på mail – men ni läggs in i turordning efter när mailen kommer in.Kommentar
-
Kul med sådan uppslutning!!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
Kommentar