If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ja, har sett ett flertal som säljer par för 800 € till 1000 €. Par av Pearls säljs för ca 400 €.
/Bosse
Det låter ju som bra priser! Har man sådan tur att dessa finns i Duisburgområdet tro? Någon länk att dela med dig av, jag är mycket intresserad jag också.
"Jag skulle aldrig kunna tänka mig att bli medlem i en klubb som tillåter såna som mig som medlemmar.": Groucho Marx
Tips, om ni inte haft rockor tidigare så skaffa en motoro först så ni vet vad det innebär, man lär sig hur dom reagerar på olika saker hur dom äter osv.... Detta säger jag inte för att vara snäll utanför att jag hatar när det dör svarta rockor....
Tips, om ni inte haft rockor tidigare så skaffa en motoro först så ni vet vad det innebär, man lär sig hur dom reagerar på olika saker hur dom äter osv.... Detta säger jag inte för att vara snäll utanför att jag hatar när det dör svarta rockor....
Allt kan hända hade en Shanna värt endel som hoppade ur akvariumet trots 50 cm till kanten, han överlevde inte.....
Jag hade en kameleont som knappt finns i Sverige, hade aldrig tidigare haft kameleont, fick 3 generationer på den innan jag la ner projektet....Tror tyvärr inte på svåra o lätta projekt utan på kunskap för individen och dess levnadssätt oavsett art....
Var har du sett dom ??
ibland skriver folk sk lockpriser men det finns inga i verkligheten
Nu har jag ju bara sett några annonser och har inte stensäker fakta....men ser man till andra annonser, då jag har hållt på med reptiler i 30 år, så ligger sanningen ganska nära de tyska priserna..
/Bosse
Kommentar