Rocka Leopoldi
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Ok min tyska är urusel, men dina länkar verkar vara till privatannonser.
Och på sådana annonser kan man ibland göra riktiga fynd.
Men ska du köpa från en zoohandlare så gäller nog andra priser.Kommentar
-
Kommentar
-
Så äre alltid.....privat är alltid mycket billigare...vet inte riktigt hur det fungerar i fiskvärlden men inom reptilvärlden köper man väldigt sällan av handlare om man är insatt i området. Då de är i sämre skick samt betydligt dyrare...Kommentar
-
Det finns ju ny födda i Huddinge Säger bara grattis igen LeopoldiKommentar
-
Min fråga var om det var någon som hade koll på beståndet av Leopoldi i Sverige och tydligen så svarade ett flertal som inte hade koll....vilket jag uppfattar som konstigt.....
Men nedan följer lite länkar på djur som är lite billigare än de som erbjuds i Sverige...
Lite dålig reklam för akvarielagret.....cf när man uttrycker sig som du gör...
http://www.haustier-anzeiger.de/fische-aquaristik/fische-krebse-schnecken/rochen/anzid_74909704.htmlHauche Deinem Aquarium Leben ein und kaufe bei DeineTierwelt Fische, Krebse oder Schnecken. Jetzt sofort Inserate durchstöbern! Für Aquaristik-Fans.
Rochen von seriösen Anbietern kaufen & in der Nähe abholen: Motoro, Potamotrygon & Co. Oder bequem per Online-Inserat verkaufen. ➽ Klick Dich rein!
http://www.quoka.de/tiermarkt/fische..._66339024.htmlKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hej
Har varit i kontakt med några handlare i Tyskland och har fått ett pris på Leopoldi.
3000 € dvs ca 27 000 kr för 2 hanar och 3 honor.
/BosseKommentar
-
Kommentar
-
det finns säkert ingen hake utan en perfekt lekgrupp
den kanske är lite för dyr o då får du leta vidare
kan du länka till denna fantastiska affär
när hämtar du dom ..jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toalettenKommentar
-
*suck* säger jag bara. Har man rätt kontakter man man få tag i vad som å priset kan vara nått helt annat än vad folk tror & vet. Mer säger jag inte för då blir tråden knas som vanligt.. Men jag har ett gäng leos, pearls, henlei, scobina, hybrider motoro å lite annat så jag har rätt bra koll på priserna runt om i världen & vart man skall leta för att hitta rätt saker till rätt pris.Kommentar
-
Det är ju inte så stor skillnad på att hålla motoro ocj leopoldi men det är skillnad på att hålla rockor och andra akvariefiskar. Det är/blir stora och äter mycket och kräver bra vatten.
Det dör alldeles för mycket rockor i akvarium.....
After seeing repetitive posts, and seeing that our sticky's are informational but not as in depth or organized as I would like.. I decided to take a time to give a write-up based on everything I know that causes premature deaths in FW Stingrays. I hope this helps any new potential stingray...
http://www.monsterfishkeepers.com/fo...ners-(by-bUrPz)Kommentar
-
Kan vi inte få höra lite hur du lyckades driva upp yngel av dessa, det måste ju vara mer eller mindre unikt.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
vad är unikt? att få ungar på rockor? Det är inte svårare att få ungar på leos än det är att få på motoro förutom att dom är dyrare att köpa. Så har man bara tillgång till hanar/honor av leopoldi så skall det inte vara några problem så länge man har utrymme för domKommentar
-
På rockor tänkte jag, men det var en vild gissning det kanske är vanligare än jag tror??
Tanken är bara för häftig i alla fall med en massa små mynt med svans som simmar omkring!
Hur kan de vara så dyra om man enkelt drar upp yngel, förresten?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar