Några nytagna bilder. Tyvärr syns det inte hur glasklart vattnet blivit på bara en dag, och inte heller fem lekfulla Mollys.
720-liters bygge
Kollaps
X
-
-
Stiligt, snygg lösning på belysningen också. Räcker det för de växter du har ska ha?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Snyggt! Men varför har du inte vatten ända upp?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Snyggt Perfetto.. Var fick du tag på LED spottarna? Osså undrar jag: varför har du så mycket vatten i rötterna?-------------------
MatsKommentar
-
Låg vattenivå pga fiskarten - Channor
Kommer höjas senare då de nått åtminstone 5-10 cm storlek o jag kan ha ett nät ovan.Kommentar
-
Snyggt! Gillar skuggorna du får genom att använda LED spottarna.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
Oj jäklar. Trodde först den skulle hoppa över kanbten sedan tänkte jag på det du skrev Ove (ubnderskatta aldrig...) och då fick jag för mig att han skulle hoppa mot kameramannen och se på tusan.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
Kommentar