Nära på i alla fall. Har en mkt dominant Duboisi-hane som sköter akvariet och dess invånare misstänkt likt en viss mustaschprydd mellanösterndiktator, "Management by fear" vilket har fått till följd att övriga gruppen står i motsatta hörnet. Hästnosar som förirrar sig in i reviret får sig en rejäl omgång. Dessa slåss dessutom sinsemellan så fjäll och fenor ryker och det ena paret har nu kommit i kläm mellan ovanstående diktator och de egna artfränderna.
Har en BTN samt 3 stenhögar (vä, mitt, hö) för att hästnosarna skall kunna söka skydd. Dessa ägs dock av Tropheus-gruppen + dominant hane vilket gör att de får flytta omkring. Några ideer om hur jag möblerar om i akvariet eller i gruppen för att minska effekten mottages med tacksamhet.
/Johan
Beauty is in the eye of the beer holder!
Har en BTN samt 3 stenhögar (vä, mitt, hö) för att hästnosarna skall kunna söka skydd. Dessa ägs dock av Tropheus-gruppen + dominant hane vilket gör att de får flytta omkring. Några ideer om hur jag möblerar om i akvariet eller i gruppen för att minska effekten mottages med tacksamhet.
/Johan
Beauty is in the eye of the beer holder!
Kommentar