Sig det med...

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • PatrikMalmo
    Användare
    • May 2005
    • 4642

Sig det med...

Nu har danskarna varit i farten igen. En liten oskyldig klisterdekal fick mig att dra på smilbanden. Uppfinnaren kallar sig självklart pikasso. *s*

Hilsen,

/P
    Ingen fisk har läst böckerna.
  • Gäst

Mvh/Andreas.

Kommentar

• PatrikMalmo
      Användare
      • May 2005
      • 4642

Hmm, vi behöver inte använda storsläggan direkt... *s* Det fina i denna kråksång är att det jag länkade till funkar i Dk. Folk garvar och tycker det är kul. Motsvarande hade gjort folk mest sura och upprörda i Sv (tror jag). Man kan säga mycket om både danskar och svenskar, men danskarna har generellt en skön livsinställning som jag tycker svenskarna saknar.

Kommentar

• Gäst

Ursprungligen postat av PatrikMalmo
        Hmm, vi behöver inte använda storsläggan direkt... *s* Det fina i denna kråksång är att det jag länkade till funkar i Dk. Folk garvar och tycker det är kul. Motsvarande hade gjort folk mest sura och upprörda i Sv (tror jag). Man kan säga mycket om både danskar och svenskar, men danskarna har generellt en skön livsinställning som jag tycker svenskarna saknar.
        Hahaha, Sorry... Men det har inte existerat speciellt mycket "skönare" svenskar än just Ernst Hugo Järegård... Ett geni för f-n!!!

PS. Den bästa dekal jag någonsin sett löd; "Käre gode gud fräls mig ifrån dina anhängare"

Mvh/Andreas.

Kommentar

• PatrikMalmo
          Användare
          • May 2005
          • 4642

Jepp, jag instämmer kring Ernst Hugo!! Ett geni!! Samtidigt är ju klippet en ren slägga mot danskarna - om man inte kikar på hela serien "Riget", där jag fått för mig att de lyckas hantera "svensken"? Nå, jag har med åren blivit skrajsen för sådana serier/filmer, så jag kikar inte på det igen - det är en rackarns skräck som kommer fram alldeles utan några monster...

Kommentar

Arbetssätt...