//Kaj
Förbättringslista för Ciklid.org
Kollaps
X
-
-
Jo vi skulle behöva se över detta, men vi får se vad vi kan prioritera...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Hehe. Punkt ett och tre är visst klara.
Vet inte om denna tråd är intressant längre iofsKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag borde väl inte pilla med detta längre, men jag hittade en inställning som gör det enklare att bifoga bilde ri inläggen tror jag. Jag tycker det blev bättre i alla fall.
Testa!
Problem? Hojta till.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Testa genom att klicka på bildikonen ovan editeringsfältet.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En tråd där man kan samla dokumentärer sånär sevärda?
Som denna. Där folk kan tipsa om dokumentärer och någon moderator klistrar dom i första inlägget. Kanske sorterat efter världsdel/sjö.Kommentar
-
Bra tips!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En tråd där man kan samla dokumentärer sånär sevärda?
Som denna. Där folk kan tipsa om dokumentärer och någon moderator klistrar dom i första inlägget. Kanske sorterat efter världsdel/sjö.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Joakim Draktoft är hjälten som vanligt!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar