If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag borde väl inte pilla med detta längre, men jag hittade en inställning som gör det enklare att bifoga bilde ri inläggen tror jag. Jag tycker det blev bättre i alla fall.
Testa!
Problem? Hojta till.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Som denna. Där folk kan tipsa om dokumentärer och någon moderator klistrar dom i första inlägget. Kanske sorterat efter världsdel/sjö.
Vi har nu lagt till så 10 filmer per område kan läggas in under respektive område. Dvs film tio filmer under Malawi. Det bör vara ruktigt bra undervattensfilmer från sjön.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Vi har nu lagt till så 10 filmer per område kan läggas in under respektive område. Dvs film tio filmer under Malawi. Det bör vara ruktigt bra undervattensfilmer från sjön.
Kommentar