Kan nån utreda vad det är för filter till dennerle? Hangon? Riktigt goa priser i tyskland ju.
Snyggaste Nanoakvariet ?
Kollaps
X
-
-
Måste få fråga vad är max-Min storlek för att kalla det ett nano akvarium??Jocke Eriksson
SA/CA 250liter, 720liter & yngelkar 64litKommentar
-
Kommentar
-
Tycker det här i saltmodell: http://www.akvariebaronen.se/index.p...=118&Itemid=40
Med lite korallfraggar och en pom pom krabba känns lockande..Kommentar
-
nano-kub på 106 liter
tack iaf. kanske att det blir vad man gör det till, har man som jag ett kar på 720 liter blir 100 liter ganska litetJocke Eriksson
SA/CA 250liter, 720liter & yngelkar 64litKommentar
-
Hmm. http://www.akvariebaronen.se/index.p...d=57&Itemid=38
nano-kub på 106 liter
tack iaf. kanske att det blir vad man gör det till, har man som jag ett kar på 720 liter blir 100 liter ganska litetNewbie December 2009
Malawi: 450 liter
Salt: 90x40x35 Optiwhite (Akvarielagret Special) + ett par nano
Järfälla/StockholmKommentar
-
Tja nu finms ju Eheim Nano Aquarium - Aquastyle i den numera klassiska kubformen. Såvitt jag vet, första nano paketet i Sverige med LED belysning som standard.Kommentar
-
Tycker Dennerle's kubar är riktigt snygga. Vad jag vet säljs dom inte i Sverige men går att importera ifrån Tyskland på egen hand utan problem.Kommentar
-
Kommentar
-
Sådana små kar finns på Arken också numera!
hmm.. vad ska man ha i dom? Minikillie?mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Upptäckte just nu att Juwel har ett riktigt snyggt nano på 40 liter
Faktiskt helt i min smakKommentar
-
Upptäckte just nu att Juwel har ett riktigt snyggt nano på 40 liter
Faktiskt helt i min smakSenast redigerad av HåkanM; 27 June 2012, 13:53.Kommentar
-
Arken zoo i Helsingborg har en snygg och bra info om nanoburkar(+ lite mer).
(uppdaterad 12/4-2012). Tror att i princip alla nanoburkar som säljs i Sverige finns med.
Kommentar
-
Den här har en väldigt snygg ljusramp och led dessutom
Kommentar
Kommentar