Ciklidbladet 2/2011 är på väg!
Kollaps
X
-
jag är Ateist
men Gud talade till mig
Gud är stor
jag frågade hur stor ? inget svar
han kanske behövde låna toaletten -
Hehe då kan vi fixa det mesta!!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Alla felsändningar ska nu ha sina tidningar på gång. Jag skickade alla 15st idag till de 6 personer som inte fick det de skulle.
Tyvärr kunde jag inte dessutom skicka till alla som betalat sent (såsom Kajjjan ).
Ni får tyvärr vänta ett tag, kanske går det att skicka innan nästa CB beroende på hur många som ackumuleras så vi får tillräckligt bra pris på transporten.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Perfekt midsommar läsning!Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
jepp, men skickat igår som B-post så det tar nog 3 dar. Hoppas på torsdag.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Inte fått så hoppas jag me...Kommentar
-
Ledsen Niklas, men jag har ingen notis om att du inte fick din tidning.
Om du mailat till medlem@ciklid.org så var det en period då vidarebefordringen inte fungerade. Kan det vara så illa. I så fall skickar jag en vända till.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Har inte mejlat om det...betalade medlemsavgiften lite sent i år så är säkert det som är orsakenKommentar
Kommentar