If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det är kanske lika bra att du ställer dig till 100 % igt förfogande till nästa årsmöte. ( det är väl den bästa lösningen så stämmer texten helt och hållet....)
Liten uppdatering på hur det går för alla som väntar.
Nytt för denna gången:
Vi har bett tryckeriet att trycka etiketterna på alla som betalat i god tid för de nya numren och klistra fast dem på bifogat papper innanför plasten. Tidigare klistrades alla etiketter manuellt på akvarielagret.
Dock måste vi fortfarande klistra manuellt de som betalat sent och de som ska ha gamla nummer. Det blir svårt att komma ifrån.
Status:
Tidningarna är tryckta.
De skickades till Akvarielagret på tis/ons denna vecka, bör vara frame mån/tis nästa vecka
Att göra:
När de anländer ska jag kontrollera adresserna (stickprov)
Märker upp tidningar till sena betalare och de som ska ha gamla nummer (manuellt jobb på tisdag e.m.)
Jag och Christer tar allt ihop till posten
Alla: bör ha sitt nummer i slutet av nästa vecka, brasklapp att jag egentligen inte vet hur lång tid posten tar på sig efter att vi lämnat in dem. Bara en gissning. Hör av er till mig om det blir problem.
/David
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Alla: bör ha sitt nummer i slutet av nästa vecka, brasklapp att jag egentligen inte vet hur lång tid posten tar på sig efter att vi lämnat in dem. Bara en gissning. Hör av er till mig om det blir problem.
/David
Beror på vad som har betalats - i alla fall tidigare så har NCs betalat för att tidningen skall vara framme på den 3:e arbetsdagen efter att de har lämnats in.
Beror på vad som har betalats - i alla fall tidigare så har NCs betalat för att tidningen skall vara framme på den 3:e arbetsdagen efter att de har lämnats in.
Tack Kjell då bör det ta 3 dagar denna gång med. Jag uppdaterar status när jag har lämnat på posten.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
Nu är alla tidningar postade och jag gissar att ni ska ha dem på onsdag nästa vecka.
Det ser verkligen ut att bli ett toppennummer!!!
Jag och Christer lappade de sista och körde ut dem till posten efter att ha letat lite i akvarielagrets lager efter gamla nummer som krävdes pga alla sena inbetalare grr . Totalt tog det c:a 3 timmar.
Allt som allt var det 760 nummer som gick ut inklusive de som går utomlands.
RobinH & Nasso jag har personligen satt dit lappar på era tidningar så det ska funka.
FI, jag satte inte din och jag hann inte gå igenom alla, men hoppas den är med annars har jag en del hemma så hör av dig så skickar jag en bums.
Hittade inte heller min egen så jag får väl vänta jag med, inga förmåner här inte.
Mvh,
David Rejdemyhr
medlemsansvarig, med hjälp av Byttorp denna vända. Nästa gång står jag själv på barrikaderna.
Hej!
Äntligen så fick jag CB 1 och CB 2 i brevlådan ikväll härligt nu blir det massor av läsning, fina bilder bra artiklar men så är det ju också tidningen håller toppklass / Ann-Mari
Kommentar