Vi som vill att kaj.p återinför sin tråd om Asien-trippen skriver här!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kajjjan
    NCS Medlem
    • June 2008
    • 1882

    Vi som vill att kaj.p återinför sin tråd om Asien-trippen skriver här!

    Detta är en upprop för att få kaj.p att återinföra sin tråd om den kommande asien-trippen.
    När ingen svarade på hans nystartade tråd drog han tillbaka den. Vi ska nu visa att han missuppfattat intresset - vi var helt tysta fulla av förväntan av vad som komma skulle!
    Du som vill läsa om hans Asien-äventyr - gör ett inlägg här och visa din moraliska support!


    //Kaj
  • Mumin
    Användare
    • March 2011
    • 69

    #2
    Absolut, jag hänger på, snälla Kaj berätta för oss, vi VILL verkligen veta!!

    Kommentar

    • DaRe
      NCS Medlem
      • September 2009
      • 22830

      #3
      Självklart vill vi veta. !!!
      Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!

      ///David
      Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet

      Kommentar

      • Elfström
        Användare
        • February 2011
        • 14

        #4
        Bring it on Kaj!

        Många bilder med mycket text till vill vi ha. Om man inte själv kan, är det grymt spännande att läsa om en äventyrare!

        Kommentar

        • Wilhelm
          Användare
          • April 2002
          • 9122

          #5
          Klart att Kaj ska skriva om sin intressanta resa och berätta om alla odlare och utställningar och alla andra äventyr han är med om!
          mvh Wilhelm

          "Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"


          www.linkopings-akvarieforening.net/
          Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
          www.aquafish.info www.crossbow-crest.se

          Kommentar

          • Joakim Draktoft
            NCS Medlem
            • April 2002
            • 7334

            #6
            Jag är också en av dem som är intresserad av att höra en intressant reseberättelse. Så Kaj visst finns här intresse.

            Har ju genom åren följt Lars Anderssons berättelser med sort intresse och hoppas lika mycket på din.
            Joakim Draktoft
            f.d Webmaster Ciklid.se
            ____________________________________________

            Kommentar

            • daniel_i_malmö
              Användare
              • April 2002
              • 1338

              #7
              Kom igen nu Kaj, på allmän begäran! Jag såg tråden och tänkte det här ska bli kul att följa... fan, borde skrivit i den...
              Tjugofem år med ciklider.
              http://www.malmoakvarieforening.se
              Centralamerika 2006
              Svart kaffe och drömmeri...

              Kommentar

              • Mikael W
                NCS Medlem
                • August 2002
                • 8616

                #8
                Instämmer!
                mvh
                Mikael W
                (NCS-medlem sedan 1981)

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Användare
                  • April 2002
                  • 4619

                  #9
                  Han har väl redan åkt iväg till Asien så varför inte istället be honom skriva ihop en artikel till CB när han kommer tillbaka.
                  Det skulle jag se fram emot

                  Kommentar

                  • Kajjjan
                    NCS Medlem
                    • June 2008
                    • 1882

                    #10
                    Ursprungligen postat av Kjell Fohrman
                    Han har väl redan åkt iväg till Asien så varför inte istället be honom skriva ihop en artikel till CB när han kommer tillbaka.
                    Det skulle jag se fram emot
                    Asien har sedan en tid tillbaka internet även de så vi kan ju hoppas att kaj.p kopplar upp sig därborta och ger oss några resebriefings. Och det utesluter ju inte att han också fixar en artikel i CB.

                    //Kaj

                    Kommentar

                    • Ola Svensson
                      Användare
                      • April 2002
                      • 14633

                      #11
                      Han har ju skrivit att det kommer bilder på Facebook så när han lägger upp bilder där får vi göra honom uppmärksam på vår nöd här på ciklid.org.
                      Med vänliga hälsningar

                      Ola

                      Kommentar

                      • kaj.p
                        Användare
                        • April 2002
                        • 2294

                        #12
                        Halloj allihopa Har antligen lyckats fa tag pa en dator i Ipoh. Vi har nu lamnat Indonesien o Penang och befinner oss hos Tony o Jeffrey Tan. Allting gar enligt planerna och vi ser massor med fin fisk inte bara diskus. Sa klart var det en extra kul upplevelse att vara domare i Jacarta, det har lite annan dignitiet har nere. Fick bl.a ta emot tack fran den indonesiska ministern for kultur o turism for att jag kom och hjalpte dom. Domde ocksa tillsammans med en diskuslegender som Dr Sun o Wayne Ng. Pa Penang har vi besokt 10-15 farmer innan vi fick lift med Jeffrey Yang till Ipoh dar vi idag skall kolla in Altum, rockor o diskus, fick en snabbtitt inatt o det var verkligen imponerande. Bland det varsta jag sett tror jag.
                        Imorgon blir det KL innan vi drar ner till Singapore. Cuneyt Birol har redan akt ner sa han forbereder besak for oss dar. Raymond Lee, Colin Dexter o Ivan Seh star bl,a pa schemat. Vi skall aven besoka den man som har till uppgift att trana alla fiskar for championat dvs det ar till honom tavlingsfisken lamnas in nagra veckor innan.
                        Sa klart har jag tagit mangder med bilder men tankte att de skulle komma i reportage form i ciklidbladet istallet far pa forumet har. Kanns som tidningen behover det battre, och efter den 8:e juni har jag antligen komit ur mitt hektiska tidschema. Om vi nu kommer hem vill saga Askan kanske gor att jag blir kvar nagon vecka till.
                        Diskussällskapet
                        www.diskusforum.se

                        Kommentar

                        • Kajjjan
                          NCS Medlem
                          • June 2008
                          • 1882

                          #13
                          Ursprungligen postat av kaj.p
                          Sa klart har jag tagit mangder med bilder men tankte att de skulle komma i reportage form i ciklidbladet istallet far pa forumet har. Kanns som tidningen behover det battre, och efter den 8:e juni har jag antligen komit ur mitt hektiska tidschema.
                          Det ser vi framemot!

                          //Kaj

                          Kommentar

                          Arbetssätt...