"Ciklidstämma" i Göteborg 2012
Kollaps
Det här ämnet är stängt.
X
X
-
-
-
Är det någon som har en översiktsbild/miljöbild över något känt i Göteborg så maila gärna till mig. christian@zoopet.com
Ska fila lite på en logo..Kommentar
-
Är det någon som har en översiktsbild/miljöbild över något känt i Göteborg så maila gärna till mig. christian@zoopet.com
Ska fila lite på en logo..Kommentar
-
Ni får som sagt gärna komma med fler förslag på föredragshållare. Visst vi har redan så många på listan över presumtiva föredragshållare att det skulle räcka för 10 år framöver, men vi vill ha ett allsidigt program och många kan säkert inte så vi behöver ha fler alternativ att välja mellan.
Den 7/6 har vi som sagt nästa möte i ciklidstämmogruppen och fram tills dess kan ni gärna komma med förslag.Senast redigerad av Kjell Fohrman; 24 May 2011, 10:42.Kommentar
-
Jag vill gärna slå ett slag för Saskia Marijnissen. Hon är kompis med Evert van Ammelrooy (som vi såg i Linköping 2010) och forskar kring Tanganyikasjöns krabbor.
Hon är dessutom en hyfsad fotograf!
//AnnikaKommentar
-
Jag vill gärna slå ett slag för Saskia Marijnissen. Hon är kompis med Evert van Ammelrooy (som vi såg i Linköping 2010) och forskar kring Tanganyikasjöns krabbor.
//AnnikaKommentar
-
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
//AnnikaIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Kommentar
-
Hmm, har de tidigare stämmorna varit korta alltså? *varmt skratt* Nedå, greppar problemen, ingen fara. Kul och jobbigt med planering, men det är iaf en fördel att ha ett bra gäng föredragshållare att välja från. Bra grund!! Helt övertygad om att ni får ihop något bra.
Hilsen,
/PIngen fisk har läst böckerna.Kommentar
-
Håller annars helt med dig om att det är kul med planeringenKommentar
Kommentar