Ett dussin sådana i ett akvarium skulle inte vara så dumt!
Malawi bilder
Kollaps
X
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.se -
Hej ciklidvänner om ni undrat var jag varit så har jag haft en down period. men det på väg uppåt igen. Efter alla bilder som jag sett på denna sait. jag ska väl starta upp igen till hösten med nytt kar med mallawis som jag kan bäst och som det är lite fart i. men denna gång blir det inte mbunas. det bli annat vet inte riktigt nu men jag kollar mycke på hinderi och copadichromisarter och sånt. är ganska less på mbunas som jag har haft sånna nu i ca 15år. kommer att kika då och då men återkommer med bilder på karet och fiskarna till hösten.Men ni får gärna komma med råd. MVH LennartKommentar
-
Trevligt att se att du är tillbaka, Jamte!
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Ujuj, läckra bilder. Annan belysning än vad du brukar ha.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Fina bilder som vanligt HåkanMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
(Ser din vattenstämpel och anar varför. Jag tror att den stämpeln du gjort lätt raderas av den som kan använda ett fotoredigeringsprogram. Du måste nog tyvärr göra den större och lägga den över mer vitala delar av bilden.)Kommentar
-
Tackar Jocke, Erik och GraTis!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Bara så du vet Håkan - den där fototräffen, den kommer att äga rum framöver. Så jädrans fina bilder.
//IngerIngerKommentar
-
Sv: Malawi bilder
Glöm inte att skriva en artikel om det till CB.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar