Dom hongina ser fina ut. Köpte själv hongi för första gången i veckan ska bli skoj och se vad det blir av dom.
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
Har en grupp på ca 20 individer i ett 250 liters kar. Dessa går tillsammans med en grupp Ps. crabro på uppväxt och 2+3 L. trewavasae Thumbi West. Ska flytta ut dessa 2 grupper till mitt 400 liters. Demasoni gruppen får gå kvar tillsammans med en grupp av i dagsläget okänd art. Jag får se vad det blir.Senast redigerad av HåE; 12 February 2013, 23:51.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
IngerKommentar
-
Tack Inger ! Ja, du vet ju var jag bor.Om inte annat så skulle vi ju kunna fota dina firrar också vid något tillfälle. Skulle vara kul att fota något annat än sina egna ciklider för en gångs skull.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
-
Sjukt snygg fisk och vackra bilder!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Aulonocara stuartgranti chiloeloMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
-
Jätte fina bilder FINN! Aulonocara stuartgranti chiloelo hanen ger mersmak.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
Kommentar