If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Jag har haft hobbyn på sparlåga i några år, men nu är det dags att uppgradera baljan så intresset är tillbaka. Jag bjuder på lite gamla bilder. Med gamla menar jag mer än 10 år gamla så vi snackar scannade diabilder.
Hej och välkommen, man hittar alltid hem igen. Flavusen är riktigt fin, skulle inte göra något om honorna oxå var lite gröna.
Ja det är lite synd att honorna är så trista. I mitt 375l så var det bara en hane som färgade ut ordentligt dessutom. Så det var egentligen bara en snygg fisk i hela gruppen.
Jag har haft hobbyn på sparlåga i några år, men nu är det dags att uppgradera baljan så intresset är tillbaka. Jag bjuder på lite gamla bilder. Med gamla menar jag mer än 10 år gamla så vi snackar scannade diabilder.
Kommentar