Jag är nöjd med han och nu leker han av ett par honor också
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
-
Men jag ser att han fått till det Grattis!Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Fina bilder roedkft och FINN!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Super flot :-) Du får väldigt gärna leverera till Fototävlingarna.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Jäklar vad snygg den demasoni hanen var HåE. Synd att du bor väldigt många mil norrut annars hade jag stått på kö för att köpa eventuell avkoma.Kommentar
-
Jag har haft hobbyn på sparlåga i några år, men nu är det dags att uppgradera baljan så intresset är tillbaka. Jag bjuder på lite gamla bilder. Med gamla menar jag mer än 10 år gamla så vi snackar scannade diabilder.
Pseudotropheus flavus VF Hane
Pseudotropheus flavus F1 yngel 1 dag
Pseudotropheus flavus F1 yngel 1 månad
Kommentar
-
Hej och välkommen, man hittar alltid hem igen. Flavusen är riktigt fin, skulle inte göra något om honorna oxå var lite gröna.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Ja det är lite synd att honorna är så trista. I mitt 375l så var det bara en hane som färgade ut ordentligt dessutom. Så det var egentligen bara en snygg fisk i hela gruppen.Kommentar
-
Kommentar
-
Jag har haft hobbyn på sparlåga i några år, men nu är det dags att uppgradera baljan så intresset är tillbaka. Jag bjuder på lite gamla bilder. Med gamla menar jag mer än 10 år gamla så vi snackar scannade diabilder.
[ATTACH=CONFIG]43274[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]43275[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]43276[/ATTACH]
Välkommen till forumet! Snygg flavus hane .När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
[ATTACH=CONFIG]43274[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]43275[/ATTACH]
[ATTACH=CONFIG]43276[/ATTACH]
En liten Pseudotropheus demasoni hane!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Tack David! Hane och hona Pseudotropheus cyaneorhabdos .Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
Kommentar