Tackar, tackar! Två dagsfärska bilder på först en Copadichromis borleyi "Red fin" hona och sedan Pseudotropheus cyaneorhabdos .
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
-
Häftigt foto!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygg L. fuelleborni Katale hane Jocke! En av de snyggaste firrarna från malawi helt klart.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Jag har alltid varit svag för näbbcikliderna från Malawisjön. Jag har ju inte plats just nu för en stor fet fuellebornigrupp, de får leka med mina petrochromisar så länge.Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Tackar, tackar! Två dagsfärska bilder på först en Copadichromis borleyi "Red fin" hona och sedan Pseudotropheus cyaneorhabdos .Kommentar
-
-
Tackar, tackar! Två dagsfärska bilder på först en Copadichromis borleyi "Red fin" hona och sedan Pseudotropheus cyaneorhabdos .Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Alldeles för få är jag rädd. Vill ha minst två kar till, så jag kan köra både ett Tanganyika och ett Viktoria. För tillfälligt har jag dessa arter fördelat på två kar.
Copadichromis borleyi "Red fin", Kadango
Pseudotropheus cyaneorhabdos
Pseudotropheus crabro
Pseudotropheus demasoni
Labeotropheus trewavasae "Red top", Thumbi West Island
Metriaclima greshakeiNär man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Medlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
-
-
Ärd et denna du har?
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar