Fina bilder FINN och Malawifisk!
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
Tack HåE
Jinnarparen du är välkommen billigare inträde på helgen
Cronan ja det bråkas fortfarande man får daska firren i bordsskivan så
lugnar den ner sig en stund, hörde du har flyt med geertsie gratulerarKommentar
-
-
-
Aulonocara stuartgranti (Mbenji)När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Aulonocara stuartgranti (Mbenji)Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Skulle egentligen bara fota troffarna i kväll men det blev ett par bilder i mina malawi kar också.
Aulonocara "fire fish"
Pseudotropheus saulosi
Metriaclima estherae mc/ob är c.a 3-4 cm stor.
Kommentar
-
-
Riktigt fina bilder!!
Kul att den här tråden har vaknat till liv riktigt ordentligt.
Fortsätt gärna att lägga in fler bilder, man blir ju bara mer o mer sugen på att skaffa fler kar och ännu fler fiskar.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
-
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Jag köpte dom där som detta för ca: 6 år sedan och dom står fortfarande kvar som detta i hans lagerlistor.Kommentar
-
Såg detta uttalande: " Pseudotropheus interruptus , UK trade name "Eastern Johanni""
kan det med andra ord vara en interruptus?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Såg detta uttalande: " Pseudotropheus interruptus , UK trade name "Eastern Johanni""
kan det med andra ord vara en interruptus?mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
Kommentar