Malawi bilder
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
ok, men jag undrar vilken art det är som har det handelsnamnet, hmm.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Nej fisken är ingen av dem
Big spot magunga är handelsmamn för denna att
http://www.ciklid.org/artregister/ar...rt.php?ID=2377Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Tack om du har foton att maila vore det toppen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
1. Demasoni på 12-13mm som överlevt i karet.
2. Pseudotropheus cyaneorhabdos hane.
3. Copadichromis borleyi hona.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
-
-
-
Sköna bilder! Gillar allra mest bilden på borleyi-honanKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Tack DaRe! Hittade en bortglömd bild på ghosten.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Grym bild HåE!!
jag flyttade min bild till egen ID tråd...
Någon som vet vad detta är för art enligt vårt artregister?? Den är angiven som: Pseudotropheus kingsizei "Lupingu" Den som kallas kingsizei hos oss är istället blå och kallas Pseudotropheus pulpican ?? Eller kan det vara denna: Metriaclima sciasma (Tdigare Pseudotropheus sp. "kingsizei north"), LupinguKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar