ja, de är ju inte helt billiga
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
Kommentar
-
Här kommer några Malawi bilder från i kväll. Först far och son Copadichromis azureus .
Och sen far och son Aulonocara fire fish. Skulle gissa på att den yngre av dom är c.a 3cm och vissar redan upp dessa färger ska bli intressant och se hur han kommer se ut som vuxen.
Kommentar
-
Labidochromis caeruleus
Pseudotropheus saulosi
Metriaclima estherae
Betande hane fördelen med att inte ha algätande malar i karet är att man få se fiskarna käka alger pecis som i sjön. Här märker jag stor skillnad om det är vf/f1 gentemot odlade i flera generationer verkar som betandet av alger avtar.
Kommentar
-
Häftigt att kunna beskåda det beteendet!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Bara själva filmkoden, kolla ditt inlägg nu så ser du.
Ni andra kan helt enkelt svara med quote så ser ni...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Prot. Mbenji Thick lips
En vild hanne på ca 13-14cm med attityd. Japp jag har några malawi ocksåKommentar
-
Snygging. Asbra foto dessutom!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Menar
du min thick lips bild så tack!
Har gjort ren rutan efter att jag tog bilden o jag ska mickla med blixten lite å se om färgerna blir bättre på den. Ska hämta en hona till han om några veckor, då lär han bli glad o färga rejält. Hämtar mina vilda red cap samtidigtKommentar
-
Japp det var den jag tänkte på!
Jag petade in den i artregistret. Vi saknade hannenSenast redigerad av DaRe; 05 January 2012, 20:24.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Då kan jag byta bild.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar