Malawi bilder
Kollaps
X
-
Några Ps. demasoni bilder.När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd. -
Fina foton av Eriks firrar, Jocke!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Fina bilder som vanligt Håkan, och tack ! Jag levererar massor istället för några bra (kan inte ta så bra bilder som du) bilder. Men massan får nöja sig med det, finns ju många som inte delar med sig alls. Eriks fiskar var rätt snälla när jag var där, skulle kanske ha lite mer ljus om man ska plåta dem. Fina kar och fiskar, och så fick jag ju med mig lite malawisar hem.
/JMedlem i NCS sedan 1993, värt varenda krona. Det kostar 80 öre per dag att vara med i gemenskapen.Kommentar
-
Grymt grymma bilder som vanligt HåE. Du skämmer bort oss.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Tack Erik, Jocke och David!När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
-
Härlig bild, tack!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Galet galet galetKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Snacka om att sitta på första parkett. Vilken föreställning som fladdrar förbi på denna sida/tråd. Tack skall ni ha allihop för fantastiskt fina bilder,,,,,,njuterKommentar
-
-
Stilig värreKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
ja de är en av Malawisarna jag gillar! Men febern går nog snart över!mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
Kommentar