Cool bild på comp hannen!
Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
-
-
Superfina bilder Finn!
Som vanligt får jag tillägga!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Riktigt snygga och kudos till dig uppdaterar med så mycket bilder FINN! Ni som kollar på bilderna och uppskattar, jag tror ni får se mer bilder desto mer ni skriver att ni uppskattar. Det är trevligt med bilder och det är trevligt att höra att de uppskattas om de gör det.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
-
Vilka
fina bilder Finn å HåE.
Vad är det för firrar du fotat Finn? Kass på malawi Skulle gissa på Hongi men då har jag säkert fel
Fin bild på maiganon HåEKommentar
-
Mycket fina bilder HåE.
Mycket fina bilder HåE.
Dom med lite mer färg är hanar & dom andra är honor.Kommentar
-
Kan inte annat än imponeras av dessa fantastiska fotografer som fångar fiskar in action och dessutom får en kolsvart bakgrund med super skärpa på fisken,,,,,,lysande. Speciellt Pseudotropheus cyaneorhabdos denna gång.Kommentar
Kommentar