Malawi bilder
Kollaps
X
-
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
Sjukt sköna bilder!! Bra jobbat. Crabrobilden var superskarp!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Fina bilder som alltid har sagt det tidigare men svarta fiskar eller fiskar med mycket svart i sig är kanon snygga.Kommentar
-
När man är ute på djupt vatten är det klokt att hålla munnen stängd.Kommentar
-
530L Akvastabil Malawi
222L Malawi
150L Yngel
120L Yngel
25L Nanokar inbyggt i Tv-bänk http://www.redbee.se/showthread.php/...yggt-i-tvbänkKommentar
-
-
Riktigt fina fiskar du har Cronan! Vilka fiskar kör du tillsammans med Pseudotropheus williamsi , och hur stort är karet?Kommentar
-
-
Tackar. Nu kör jag dom i ett rent mbunas kar arterna är följande rödzebra,saulosi och trewavasae. Funkar kanon ingen art är ner tryckt och alla leker. Har tidigare haft dom med andra arter men dom har tryck ner de andra fiskarna kraftigt. Karet är ett 720l tror inte jag hade kunnat ha dom i ett mindre kar utan det hade troligtviss slutat i katastrof. Även i 720l karet har den dominante hanen tagit livet av 4st andra bluelips.530L Akvastabil Malawi
222L Malawi
150L Yngel
120L Yngel
25L Nanokar inbyggt i Tv-bänk http://www.redbee.se/showthread.php/...yggt-i-tvbänkKommentar
-
Knappte bilder pa en trevlig fisk i all enkelhet inkopt pa Leasing for cirka sex manader sedan;
Pseudotropheus sp. kingsizei lupingu yellow VF
Massor av malawiKommentar
-
Snygg! Hane upptill och hona nedanför?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Enligt Ad Konings heter den nu Metriaclima sp. "kingsizei lupingu"Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Ja det stammer bra det
Jag anser att den inte minner speciellt mycket om den blaa varianten fran likoma, mina ex ar langt lugnare och detta galler aven F1. Jag gillar dem skarpt. Ingen "woow" detalj men jag gillar de langa brostfenorna, den eleganta men anda kraftfulla kroppen hos hanarna med rundade former samt hur aggflackarna verkligen star ut, ja det e sadana sma detaljer som kanske bara en inbiten ciklidnord lagger marke tillMassor av malawiKommentar
Kommentar