SA 840 liter med skalarer och växter
Kollaps
X
-
-
Låter som klippt och skuret förUaru amphiacanthoides ! Tittade ner i Stobys källare förra veckan, mest ute efter tan men det som fångade ögat var ett gäng unga Uarus. Troligen finns de kvar efter sommarn också. Denna går utmärkt med scalare. Sen några flaggisar som hänger o lurar under flytväxter...men du kanske såg tillräckligt med flaggciklider på semestern?
Kommentar
-
. xm-l led är riktiga kraftpaket. Kan köra dem upp till 10 w på EN led. Men upp till 8 ska jag köra dem. Vill du ha tips på bra sidor så säg till
Ska du ha detta får du bygga själv. Annars finns det en del färdiga till saltvatten men de kör coolwhite och blått, blir inte bra.Kommentar
-
Låter som klippt och skuret förUaru amphiacanthoides ! Tittade ner i Stobys källare förra veckan, mest ute efter tan men det som fångade ögat var ett gäng unga Uarus. Troligen finns de kvar efter sommarn också. Denna går utmärkt med scalare. Sen några flaggisar som hänger o lurar under flytväxter...men du kanske såg tillräckligt med flaggciklider på semestern?
Mvh/Andreas.Kommentar
-
Kommentar
-
@Norrland: Ja, det är lite det jag är ute efter. Mitt andra är ju som kanske bekant väldigt sparsamt upplyst så det här vill jag ha riktigt upplyst.
@nicson; @A C-son: Uarusarna är väldigt intressant, men diskvalificerade på grund av deras inställning till växter. Däremot kommer det nog, kanske, bli lite flaggor - bl a för att det är kul att ha sett såna live.
@faltaren: Skillnaden mellan pojkar och män är priset på deras leksaker. Jag vill ha två sådana Mazzaras med kontrollenheten - men vad kostar det? Annars välkomnar jag alla tips du har - även DIY. Men, tyvärr är det så att om jag ska ge mig in i ett DIY-projekt måste jag ha en exakt manual, step by step, annars är jag lost. Uppfinna och konstruera är inte min starka sida. Det är så att jag hellre betalar några tusenlappar extra bara för att slippa fundera ut hur jag ska göra...
//KajKommentar
-
Hehe ja det är så va. Den är inte ute, finns inget pris. G3an är ju utan sedan länge. Annars finns ju http://www.pacific-sun.eu de är snygga och prisvärda. Och är pengar inget problem finns ju http://www.deepoceanshop.dk/teknik/l...-1800-260.html.
Kommentar
-
-
Kommentar
-
Går det inte att bygga en LED anläggning för hyggliga pengar?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Bra länkar faltaren.
Har du byggt själv?Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar