Nu är du enbart löjlig Mike_Noren. Jag har väl inte påstått att det finns fakta bakom min åsikt att inte blanda Tanganyika med Malawi. Jag har däremot sagt att det är upp till var och en att bestämma vad de vill ha i akvariet. Jag tror att de flesta på denna tråd uppfattat mina kommentarer som att det är vad JAG tycker och inte vad som är rätt eller fel. Jag dömer ingen som önskar blanda dessa båda sjöars fiskar i ett och samma akvarium, men jag har min bestämda ÅSIKT om att INTE blanda...
Vad jag syftade på med att "skitdetsamma om det går att blanda" var att man kan inte generellt säga att alla Tanganyika är passade att gå ihop med vilken Malawi som helst. Vad jag saknar och saknat i liknande diskussion är att någon pekar ut t ex vilka Tanganyika som inte kan funka med t ex Malawi (om någon vet detta). Sedan har jag märkt att du...Mike_Noren...läser det du vill läsa.
"Smakpolis"...ja mycket får man höra här på nätet...och så försöker man bara hjälpa till. Löjlig diskussion i ett intressant ämne där personen som önskade svar troligtvis fått det redan och att detta bara är oseriöst gnabb...
Stefan, Skövde
375L Malawi
2st 105L
Ungdjur/Yngel
1st 16L Yngel
Vad jag syftade på med att "skitdetsamma om det går att blanda" var att man kan inte generellt säga att alla Tanganyika är passade att gå ihop med vilken Malawi som helst. Vad jag saknar och saknat i liknande diskussion är att någon pekar ut t ex vilka Tanganyika som inte kan funka med t ex Malawi (om någon vet detta). Sedan har jag märkt att du...Mike_Noren...läser det du vill läsa.
"Smakpolis"...ja mycket får man höra här på nätet...och så försöker man bara hjälpa till. Löjlig diskussion i ett intressant ämne där personen som önskade svar troligtvis fått det redan och att detta bara är oseriöst gnabb...
Stefan, Skövde
375L Malawi
2st 105L
Ungdjur/Yngel
1st 16L Yngel
Kommentar