vart kan jag köpa fiskar

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Elvedin
    Användare
    • September 2008
    • 63

    vart kan jag köpa fiskar

    Jag bor i kristianstad Skåne län och det är rätt svårt å hitta vart man kan köpa ciklider djuraffärerna har inte så mycket i utbud och jag undrar finns det någon som vet vart man kan köpa fiskar privat eller djuraffär i närheten av kristianstad
    jag hittar inte mycket men kan ju vara jag som e lite dålig på det.
    skicka ett meddelande till mig om ni vet snälla
  • Olorin
    Användare
    • May 2005
    • 1554

    #2
    Du kan ju börja med att åka till Stoby http://www.stobyakvarieaffar.se/Butiken.html. Om du inte blir nöjd där så blir väl nästa stopp att åka till Växjö, Malmö eller Kalmar.
    Små firrar trivs också bäst i stora akvarium!

    Kommentar

    • Joakim Draktoft
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 7334

      #3
      Ursprungligen postat av Elvedin
      Jag bor i kristianstad Skåne län och det är rätt svårt å hitta vart man kan köpa ciklider djuraffärerna har inte så mycket i utbud och jag undrar finns det någon som vet vart man kan köpa fiskar privat eller djuraffär i närheten av kristianstad
      jag hittar inte mycket men kan ju vara jag som e lite dålig på det.
      skicka ett meddelande till mig om ni vet snälla
      Ett tips är att titta i Köp & Sälj avdelningen eller Rabattaffärer här på hemsidan.

      Där kan du säkert hitta privatpersoner och företag i din närhet som säljer Ciklider. I Skånes län listas just nu 19 annonser.

      Lycka till !!
      Joakim Draktoft
      f.d Webmaster Ciklid.se
      ____________________________________________

      Kommentar

      • Elvedin
        Användare
        • September 2008
        • 63

        #4
        Tack Joakim kollar men folk bor lite för långt från en tyvärr..

        Olorin jo det ska jag kolla på med det har jag inte tänkt på kollar direkt nu

        Kommentar

        • Erik Åhlander
          Användare
          • September 2006
          • 796

          #5
          Tala med din lokale zoohandlare vad han kan beställa hem. Det beror lite på vilka grossister han/hon anlitar, men utbudet är betydligt större än vad som finns i butiken. Lämna gärna en önskelista + ditt telefonnummer.

          Men sällsynta arter dyker bara upp då och då, även hos de största grossisterna.

          Kommentar

          • Elvedin
            Användare
            • September 2008
            • 63

            #6
            okej det ska jag göra tack för alla tipsen .. ska bli kul detta. startade upp mitt nya kar i går .. så letar efter lite häftigare och mer färgglada fiskar. till just det karet..

            Kommentar

            Arbetssätt...